Direktlänk till inlägg 12 maj 2014

akuten!!!

Av johanna tempelman - 12 maj 2014 10:04

tillbringade mestadels av söndagen på akuten med min son.

Han har ingen aning om vad han gjort!

Mer än att han spelade fotboll i fredags!  Han kan då inte gå idag!

satt i 5timmar och bara väntade!

 

Gav tillslut upp,, efter att en läkare kollat på foten och konstaterat att inget var brutet.

Till vårdcentralen idag på morgonen.. för att få en röngentid där kl 13 idag måndag..

Svaret jag får på vårdcentralen är att dom tror att ledbandet på foten gått av!!!!

AJ!!!!!!!!

 

Vi får vänta och se vad som händer idag... 

kanske får vi åka tillbaka till akuten senare..

förhoppningsvis då med en remis från vårdcentralen.. och behöver kanske inte vänta lika länge som igår...

 

håller alla tummar och tår.. mammas stackars plutt...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna tempelman - 10 maj 2014 22:14

har fastnat för melissa horn just nu. hennes texter talar mitt språk.. mycket tankar... känner igen mig själv så mycket i många av hennes texter.. och dom får mig både att tänka och ibland även gråta en tår eller 2.. men även att le och tän...

Av johanna tempelman - 10 maj 2014 20:01

Det sägs att det som inte krossar,,gör en starkare! Och att man lär medans man lever! Skulle bra gärna vilja veta vem som hittat på det! För jag blir fan inte starkare! Och inte lär jag mig ett skit heller!!! ...

Av johanna tempelman - 10 maj 2014 18:50

om jorden och alla människor som lever här vore perfekta! hade jag aldrig funnits! Jag är allt ifrån perfekt! precis som resten av alla på vår jord. INGET eller INGEN är PERFEKT, LÅNGT IFRÅN. Men man kan ju åtminstonde göra sitt bästa för att i...

Av johanna tempelman - 10 maj 2014 18:37

säg till mig om mina tankar blir för många! säg till mig om dom stör! ibland blir dom så många! att jag inte vet vad jag gör! ...

Av johanna tempelman - 10 maj 2014 17:42

tankar..   idag är det lördag och jag sitter inne vid datorn.. trist väder ute, regn.. har en hel del att tänka på.. saker som ska planeras.. förhoppningen är att flytta till flen efter sommaren. känns lite nervöst faktiskt.. gör jag rä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

johanna-T83


Ovido - Quiz & Flashcards